Mai mult ca sigur ați văzut cea mai recentă reclamă Notino, cel mai mare magazin online cu parfumuri și cosmetice din Europa. Sunt secvențe care ni se întâmplă tuturor femeilor. Suntem la sală și observăm micile detalii de cochetărie din jurul nostru.

Mi s-a întâmplat adesea să întreb, pe loc, ce cremă de corp folosește vecina mea de vestiar – mirosea grozav!, ori să complimentez rujul îndrăzneț al unei adolescente, aplicat în timp record după duș și o oră de cycling. Nu mai spun că discuțiile despre parfumuri și cosmetice sunt la ordinea zilei între colegele de birou. Ne place să aflăm despre experiențele prietenelor noastre, probabil acesta este și motivul pentru care rutinele de beauty sunt atât de populare în online.

Așadar, frumusețea înseamnă și inspirația iar Notino te ajută să-ți faci mici cadouri-bucurii în fiecare zi. Știi ce vrei și ai la dispoziție peste 55.000 de produse de la peste 1.150 de brand-uri și prețuri mereu avantajoase.

„Fiecare femeie observă lumea din jur cu coada ochiului și caută surse de inspirație. Și poate descoperi astfel un mod de a-și înfrumuseța părul. Sau o nuanță mai frumoasă de ruj. Ori un parfum care miroase mai încântător decât al ei. Sunt situații pe care noi, femeile, le trăim zilnic,” a descris Martina Juráňová, brand and campaigns manager la Notino scenariul reclamei.
Numai anul trecut, Notino a avut peste 310.923 de clienți și a expediat peste 684.551 de colete în România.
Care a fost produsul de make-up pe care l-ai cumpărat inspirată de o altă femeie?
Fotografii: prin Graffiti PR
Share it NOW!