în 2020, nici Facebook-ul nu mai e ce-a fost! Vrem-nu vrem, design-ul rețelei sociale se schimbă complet și pentru toată lumea începând de la 1 septembrie. Vestea nu e deloc pe placul utilizatorilor care, forțați să accepte proaspătul look afișat pe desktop, au sărit să-și arate nemulțumirea în zeci de status-uri și comentarii acide, firește, pe Facebook: „Bă, ce urât e Facebook-ul ăsta nou”, „RIP”, „Ce mizerie de interfață nouă – 70% spațiu alb pe ecran!”, „Oribilă! M-a adus în pragul crizelor de nervi de câteva ori”, „Eu unul o să fiu direct. L-aș da afară în secunda doi pe cel care a venit cu noul design la Facebook.”
Nu vă imaginați că doar românii au reacționat negativ la noul design, nici britanicii n-au fost încântați să-l vadă. L-au făcut „gross”, „weird” și „ugly” cu tot minimalismul și agerimea cu care s-ar lăuda în descrieri.
Opțiunea pentru la nouvelle interface există încă din luna mai, dar, cei mai mulți dintre noi, inclusiv eu, am amânat schimbarea, am apăsat liniștiți butonul magic și ne-am întors – dintr-un click – la versiunea dragă și obișnuită – classic Facebook. Doar că vara aproape s-a terminat, pandemia nu încă și, iată, mai spunem adio unei rutine! Am renunțat noi la multe în 2020, să ne obișnuim cu alt Facebook mă gândesc că n-o fi greu.
La revedere, Switch to classic! Știți deja că în „Noua realitate” nimic nu mai e la fel. Nici măcar Facebook-ul. Așa că n-avem încotro, bucuroși le-om duce toate, fie cu dark mode, fie fără. Ori, până la noi ordine, mai punem un filtru, un pic de text, enumărăm niște hashtags cool, mai un IGTV și ne mutăm pe Instagram – o rețea socială cu de toate.
Acestea fiind zise, vă doresc un sincer „Welcome to a fresh, simpler Facebook!”.
Fotografii: Facebook Design – pagina de Facebook
Citiți și:
Masca, noul accesoriu “la modă”
Primăvara de la Londra – soare cu ploaie de restricții
Share it NOW!